»Pri postavitvi razstave so izhajali iz semperjanske prostorske mreže.«
»Stojijo na piedestalih končnih uravnovešenih izkustev, ki še poudarjajo njihovo premagovanje fizikalnih zakonitosti. Pomenijo tudi bivanje v brezčasju in čas resničnega lebdenja pred zavestnim in resničnim poletom v drugačni in drugi dimenziji.«
»Mislim, da je razstava zelo lepo postavljena. Šli smo malo kronološko. Res so slike, tudi te intenzivne, postavljene nekoliko na gosto, vendar to ni nič hudega, saj jih zapirajo praviloma temnejši okvirji, ki so kot nekakšna okna. Pravzaprav so moje slike kot sporočilca v steklenici, ki se jih vrže v morje. Potem to nekdo najde, odpre in z njimi naredi, kar hoče.«
»Vse skupaj sem hotela predstaviti tako, kot da je pravkar stopila iz sobe, kar je zelo podobno temu, kako ona sama komunicira z oboževalci.«
»sopostavlja ustvarjalni praksi obeh umetnic, sinteza ene in druge pa predstavlja njuno sodelovanje«
»Povsem narativno, kot bi inscenirali, doživljali različne stopnje, različne trenutke apokalipse...«
»To je nujen del pedagoškega izobraževalnega procesa.«
»Slednje pred tebe ne postavi samo teoretičnih, temveč tudi praktične izzive – kako v postavitev vključiti prostor, kako izkoristiti tehnične danosti, pa vse do majhnih zapletov, na primer kako elegantno zakriti vtičnico.«
»Tako v prvem kot drugem galerijskem prostoru so fotografije obnemoglih in omamljenih potrošnikov nočnega življenja iz klubov Metelkove mesta vpete v široke okvirje, ki simbolično ponazarjajo vrata v svet drugačnih zaznav.«
»Narava je kraj, kjer se umirimo, in tudi v postavitvi razstave je ta soba zamišljena kot prostor za umiritev še posebej v odnosu na prvo sobo, ki je zelo zgoščena.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju